/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kan ik finde Oldies-sang
Fra : 1HolM1
Vist : 379 gange
70 point
Dato : 15-06-03 12:41

Jeg regner ik med nogensinde at sku ku finde den gamle sang jeg leder efter, men håber stadigvæk...
Har ledt konstant på KazaA og også fundet en masse gamle go'e klassiker, bl.a. under søgningen: best of 80's...
Den sang jeg leder efter regner jeg med er ca. fra 80'erne, men er ik sikker...
I omkvædet lyder det nogenlunde såen her: Always on time on my on, i never really cared... (bla bla bla...) og så til sidst i omkvædet: How/Why could/should i... et eller andet...
Jeg er så lost... og sangen er så go'...
Hjæææælp!!!

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 35 point
Dato : 15-06-03 14:19

er det...

She's Leaving Home, med The Beatles..
Den er godt tidl. end 80'erne, men prøv og hente den.
Om ikke andet er det også en kanon sang.
/Niels

Kommentar
Fra : Vedsted

Dato : 16-06-03 16:10

Har du ikke lidt mere af teksten, og evt. om det er en mand/kvinde der synger?

Hilsen Vedsted

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 17-06-03 12:50

Altså sangen starter lidt stille... det lyder som om det er en kvinde der synger i hvert fald, men det ku os godt være en mand... det er lidt svært at høre...
Prøver liige og hente Beatles sangen, men tror ik det er den...

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 17-06-03 12:56

Nope det var ik den, men en det er nu os en go' sang :D
Det kan muligvis jo os være en sang fra starten af 90'erne eller i 70'erne... men som sagt er total lost

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 17-06-03 13:24

Tror vist jeg har fundet den... Den lyder vist såen her præcist: "I never really cared until i met you"... men der står ik hvem gruppen/sangeren er... og den gider ik downloade... lidt nedern...

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 17-06-03 16:24

Har fundet sangen!!!
Hedder: Heart - Alone

Ellers tak for hjælpen :D

Godkendelse af svar
Fra : 1HolM1

Dato : 17-03-06 11:36

Beklager for en lang ventetid. Jeg fandt besvarede jo selv mit eget spørgsmål, men skidt pyt, pointene skal jo ud.