/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Lus/ fluer i tomat og agurk
Fra : karin42
Vist : 473 gange
100 point
Dato : 02-07-14 13:18

Vi har med skræk fundet sorte fluer tomat og agurk i drivhuset ..... Hvem kan hjælpe og er planterne færdige så ? Mvh. Fru neilsen

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 02-07-14 17:08

Gør de noget grimt ud over at summe?

Accepteret svar
Fra : TEAS

Modtaget 100 point
Dato : 02-07-14 17:17

Lusene kan du komme af med ved at sprøjte dem af med en haveslange.
Hjælper det ikke så brug vand og opvaske middel i en forstøver og sprøjt planterne.Det er ganske ufarligt og brug ikke sprøjtegift.
mvh
Teas

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 02-07-14 17:22

Tak for svaret TEAS. Tak for det. - prøver det gode råd.