/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
terrængående palleløfter
Fra : hansen1111
Vist : 1452 gange
20 point
Dato : 01-07-14 18:35

Hej
Er der nogen der ved hvor man kan købe en brugt/ny terrængående palleløfter med motor der hjælper med at trække?

altså noget lignende dette: http://www.p-lindberg.dk/p/palldragare--terrangaaende.aspx bare med en påmonteret motor.

Mvh.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 01-07-14 18:54

Det bliver vist svært. Men kan d finde en brugt traktor med byggelift, var dit problem så ikke løst.
Din henviste model har jeg kunnet inde med en trækstang så den kunne efterspændes f.eks. en havetraktor.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-07-14 00:04

Hmm, hvad havde de tænkt sig...........der skal vist mindst 2 mand til at slæbe den viste gennem mudder med 1200 kg SF-sten

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-07-14 09:42

Citat
Det bliver vist svært.

Mange transport firmaer firmaer har sådan én hængende bagpå deres lasbil, til hjælp ved aflæsning til døren = med motor, så prøv at spørg dem.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-07-14 09:45
Kommentar
Fra : rotw