/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
lader til Samsung tlf/tablet
Fra : madglad
Vist : 351 gange
100 point
Dato : 29-06-14 16:14

Laseren til min tlf har output 5.0v 0.7a..laderen til tablet har output 5.0v 1.0a
Kan man bruge dem begge til både tlf og tablet ? Eller kan det ende i noget skidt

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 110 point
Dato : 29-06-14 16:18

- det kan du roligt gøre, 0,7A lader bare lidt langsommere... god søndag

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-06-14 16:20

Du kan bruge hver af dem til begge dele. Det eneste problem er at tabletten vil være længere tid om at lade op med den der fulgte med telefonen.

Godkendelse af svar
Fra : madglad

Dato : 29-06-14 16:32

Tak for svaret Stouenberg. Det var lige det jeg skulle bruge. Tak for hurtig svar

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-06-14 16:49

- velbekommen "HappyMeal"...

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 01-07-14 20:08

Jeg vil godt lige føje lidt til. Jeg har en huawei telefon. Den gav mig store problemer og ville ikke lade ordentlig op. Den brugte så meget strøm så der ikke blev til at lade batteriet ordentlig. Der var også for mange kørende apps. Mener specielt efter at facebook appen er begyndt at opdatere tit, gik det helt galt. Telefonen blev endda sendt ind, kom tilbage at den fejlede ikke noget, men var nu opdateret og resat. Nu bruger jeg en lader beregnet til en ipad, den giver 2Amp 5 volt, så nu går det helt fint.
Altså en lader der giver 5v 0,5 amp vil ikke lade batteriet, men kun holde liv i telefonen.
hilsen Steen