/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Stiga Park plænetraktor - gearkasse
Fra : molly0101
Vist : 344 gange
200 point
Dato : 29-06-14 12:56

Hej
Vi er så uheldige at gearkassen er gået på vores ældre Stiga Park plænetraktor (før 1995)
Indtil nu har det været umuligt at finde en ny reservedel der passer til den.
Er der nogen herinde det ved hvor sådan en kan skaffet eller om den kan renoveres?
Mvh. Molly

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-06-14 13:58

Mange værksteder har gamle maskiner stående som reservedele, så prøv din lokale ´havemand´
eller DBA/guloggratis.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 29-06-14 16:10

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men der ligger en forhandler af forskellige havemaskiner i Søllested på ( Lolland) jeg ved du kan få den hos ham, ellers skaffer han den til dig.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 29-06-14 16:17

Hej igen har fundet hans adresse

Stewi Havemaskiner
www.stewi-havemaskiner.dk
Bedøm firmaet 1
Troelsebyvej 16,
4920 Søllested

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-06-14 17:07

Hvis du skal købe en ny gearkasse eller havde den renoveret, vil det koste en formue.
Få hellere fat i en komplet Stiga Park med hydrostat transmission, du kan købe min uden klipper for 5000kr., den fejler ikke noget.
VH Palle