/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Syn igen.
Fra : mig-selv
Vist : 612 gange
50 point
Dato : 27-06-14 21:32

Skal omdrejnings tæller virke?

Kan ikke rigtig læse mig til det, men det har vist ikke meget med sikkerhed og andet at gøre..

Accepteret svar
Fra : droslerne

Modtaget 50 point
Dato : 27-06-14 22:44

Nej det behøver den ikke, du må oven i købet pille den af.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 28-06-14 04:43

Noget andet er, at hvis den er mekanisk, hjælper det nogen gange, at skrue kablet af og give den et skud WD40 op i niplen.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 28-06-14 20:17

Tak for svaret droslerne.
Giver jævnligt kablerne en omgang også op i selve speed/omdrejnings tælleren, det forhindrer hylen og hoppende visere.