/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Multiprinter med lavt blækforbrug
Fra : laikatøs
Vist : 295 gange
100 point
Dato : 26-06-14 16:16

Multiprinter med separate blækpatroner i prislaget 500,- til 900,- kr.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 26-06-14 16:30

Ja, du kigger blot ind til El-Giganten...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-06-14 18:17

Jeg ved ikke om mine Ganon Pixma har lavt blækforbrug, men det er rimelig billigt, at købe nye farvepatroner hos billigmedien dk

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-06-14 18:37

Canon og HP er de billigste i drift, desuden kan visse af HP tage ekstra store originale patroner hvor man sparer 20-30 % ved brugen.
I printeres opsætning kan man også sænke kvaliteten på printet, bruges især til s/h tekst hvor det ikke er så vigtigt da mange af disse bliver arkiveret lodret på kort tid.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-06-14 20:40

Citat
I printeres opsætning kan man også sænke kvaliteten på printet, bruges især til s/h tekst hvor det ikke er så vigtigt da mange af disse bliver arkiveret lodret på kort tid.

Eller dette, der kan spares virkelig mange penge og resultatet er stadig pænt
http://www.inksaver.com/overview/index.html

Kommentar
Fra : tonnyblyme

Dato : 07-08-14 01:34

fyld selv op
flexprint.dk eller sparprint.dk