/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er denne webshop mon ok????
Fra : ruder4
Vist : 463 gange
200 point
Dato : 23-06-14 22:51

Hej

Ved ikke om dette er den rigtige gruppe, men jeg prøver.....

Har fundet en side på nettet med vildt billige Nike Free sko. Alle til halv pris eller mere. Næsten for godt til at være sandt

Siden hedder http://www.octane8.com/

Men bemærk, at der i hjørnet oppe til højre står Danish Krona. Og der er også lidt med nogle formuleringer, jeg studser over - her skriver de om "tilbagevendende kunder".

Har prøvet at Google erfaringer med http://www.octane8.com/ - uden at finde noget.

Hvad tænker I? Er siden noget man skal holde sig fra, eller skal jeg bare gå shop-amok?

/Ruder4

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-06-14 22:57

Jeg ville holde mig laaangt væk fra den side, det lugter af fusk og svindel med kopivarer!

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 23-06-14 23:02

uden at checke ret meget. men hvad syntes du selv om et firma der gemmer sig bag en gratis gmail konto
se her: http://www.octane8.com/contact_us.html

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 210 point
Dato : 23-06-14 23:09

Jeg kan ikke finde ud af hvor de sender fra men fandt dog dette:
Citat
Der vil normalt være ingen toldgebyrer da vi vil markere alle vores pakker som "Gaver" eller "Prøver"

Så vi er nok ude i kopivarer fra kina eller lignende steder.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-06-14 23:40

Kineserne er gode til at skrive på dansk. Jeg skulle bruge en gallakjole til en stor fest, i sidste måned. Jeg fandt en på nettet og jeg har erfaringer med at bestille skræddersyet tøj på nettet.

Så jeg bestilte en lang kjole og fik med det samme brev på perfekt dansk tilbage. Ang om jeg brugte høje eller lave sko. Og andre enkeltheder. Alt foregik på dansk. Og jeg betalte bare med dankort og danske kroner.

Stor var min forundring da den kom og jeg opdagede at der var opkrævet 332 kr i told. Så fik jeg noget at undersøge. Og så viste det sig at det var et kinesisk firma der havde syet kjolen. Og så undrer jeg mig. Er det et dansk firma som reklamerer her og som så snyder kunderne. Det er spørgsmålet. Firmaet hedder JJ House.

Kjolen var perfekt og det var festen også.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 24-06-14 07:41

Jeg er enig med de andre.

Når jeg handler på nettet, så kigger jeg gerne efter punktet "om os".

Eks., for nylig hjalp jeg knægten med, at købe et skateboard hos skatepro, hvis du kigger øverst til højre, så står der "om skatepro": http://www.skatepro.dk/

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-06-14 07:44

Citat
Der vil normalt være ingen toldgebyrer da vi vil markere alle vores pakker som "Gaver" eller "Prøver"

Den toldansatte som ikke tager jævne stikprøver af disse markeringer har ikke sit job ret længe.

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 24-06-14 08:52

Jeg tjekker altid trustpilot.com inden jeg handler.
Men der er ingen rewievs på ovenstående adresse.
Jeg ville også holde mig langt væk fra den side.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-06-14 10:40
Godkendelse af svar
Fra : ruder4

Dato : 24-06-14 11:40

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Og tak for svar til alle Jer andre også. Jeg springer over denne side. Efter at have kigget på hjemmesider idag også kan jeg se, at Nike har et stort marked for samme slags hjemmesider som ovenstående, så der er nok mange i kopi land, der laver den slags.

Fandt til gengæld denne side med billig Nike.... og der har jeg bestilt fra nu

http://www.billigsport24.dk/

/Ruder4

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 24-06-14 12:03

Alt efter hvor i DK du bor, så kan du også tage i Nike i Ringsted Outlet:
http://ringstedoutlet.dk/brands/nike/