/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iphone 5 s (GPS)
Fra : nørd
Vist : 216 gange
300 point
Dato : 23-06-14 18:15

hej.er der nogen der ved hvad jeg kan gøre ,

hej.jeg har mistede min iphone 5 s.meldte det til politiet,som derefter,låste/spærede den.har så prøvede at søge den via find min iphone,men får at vide at tlf er offline.kan jeg gære noget så jeg kan spore den,eller skal jeg glemme den??troede der var gps i

hej.jeg har mistede min

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-06-14 18:35

Hvis du har et program installeret der hedder find min tlf. Så kan du søge den men jeg ved ikke om alm gps kan.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 23-06-14 19:39

Følg disse 9 råd, hvis du får din iPhone stjålet

http://www.mobilshop.dk/folg-disse-9-rad-hvis-du-far-din-iphone-stjalet/

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-06-14 07:58

Hvis du får af vide den er offline så er det fordi den er slukket og så kan du ikke gøre noget. Dit eneste håb er at den sidste registeret position kan bruges til noget og/eller din mobil bliver tændt.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-07-14 13:32

Hvad er status?