/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
opstart af Windows 8.1
Fra : ehkejser
Vist : 304 gange
100 point
Dato : 20-06-14 12:27

Hej alle

Kan man ikke fjerne adgangskoden, under opstart af Windows 8.1

Med venlig hilsen

Edvard H. Kejser

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 20-06-14 12:42

Nej og jo
Du kan ikke fjerne adgangskoden men du kan godt starte computeren og gå direkte til skrivebordet uden at taste en kode:
Klik på Søg og skriv netplwiz og tryk på Enter, i det vindue som åbner kan du fjerne markering ved Brugere skal angive brugernavn og adgangskode for at bruge computeren, klik på Anvend og skriv adgangskoden for sidste gang, slut af med at klikke på OK
Husk også at indstille i Strømstyring hvis du også vil undgå adgangskode efter at computeren vågner fra slumring.
Brugernavn og adgangskode er til for at beskytte dig, tænk dig godt om inden du logger direkte på, navnlig hvis du som de fleste logger på som administrator

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-06-14 12:44

Søg er den lille lup som vises øverst på fliseforsiden, men det ved du sikkert godt, tryk på Windows tasten for at skifte mellem fliseforside og skrivebord

Godkendelse af svar
Fra : ehkejser

Dato : 20-06-14 13:17

Tak for svaret o.v.n..

Det går nok, vi er kun to der logger på pc'en
God weekend

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-06-14 21:48

Tak i lige måde og tak for accept af mit indlæg