/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Feedback på hjemmeside laanekassen.dk
Fra : Agent47
Vist : 2097 gange
100 point
Dato : 19-06-14 09:49

Jeg har hjemmesiden http://www.laanekassen.dk/ og vil meget gerne have noget feedback. Med feedback mener jeg alt der kan forbedres, så jeg får flere brugere, så brugerne får en bedre oplevelse, så jeg skaber flere leads osv.

Det kan f.eks. være feedback omkring:
- Brugervenlighed
- Er det let at finde rundt på siden?
- Har siden de informationer der er relevante for emnet lån? Er der noget du mangler, hvis du skulle søge et kviklån?
- Virker siden troværdig?
- Er der designelementer der ikke fungerer?

Alt feedback bliver værdsat. Jo bedre feedback du kan komme med, jo flere point vil jeg tildele. Jeg tildeler gerne flere point, hvis der bliver behov for det.

Glæder mig til at se din feedback.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 110 point
Dato : 19-06-14 10:13

Lav også en omtale om Luksusfælden som kører på TV3, der er mange kviklån

Kommentar
Fra : poten

Dato : 19-06-14 11:28

- Virker siden troværdig?

Næh, det synes jeg ikke, der er jo ingen grund til at lave en hjemmeside hvor man lokker folk til at bruge disse kolosalt dyre låne typer - bedre ville det være at advare mod dem!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-06-14 11:31

Utroligt at der er et marked,for denne type "udlånere". Benytter man sig af disse,er man for alvor på "skideren". Ville måske bruge dem,hvis jeg havde 1.kilo Heroin liggende,og "glemt" at betale.
Samtidig med der holdt 10 HA`er,udenfor døren.
Et sigende udpluk:
Citat
Samlede kreditomkostninger300.00 kr.
Rente i løbetid20.00%
Debitorrente819.1%
Tilbagebetalingsbeløb1300.00 kr.
Ydelsen1300.00 kr.
ÅOP2333.9%

M.

Kommentar
Fra : Agent47

Dato : 19-06-14 13:05

Tak for kommentaren @LuffeA. Det vil jeg kigge nærmere på.

Til @poten og @Mosebaek så var det ikke sidens emne jeg spurgte ind til, men hvordan siden klarer sig indenfor dette emne. Jeg hører meget feedback til selve siden. Lad os tage andre ting i andre tråde.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-06-14 15:09

Citat
Lad os tage andre ting i andre tråde.

Det har du ret i. Jeg ved godt det var lidt af et vildskud. Men det undrer mig lidt,at du vil søsætte sådan en side. Uden at være moralens dydige vogter,kan jeg kun sige,at jeg ikke ville røre disse selskaber,med en ildtang.

Personer der lever af andres ulykker....og unge mennesker,der endnu ikke aner,hvad penge er.

Lovlig kriminalitet.

M.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-06-14 16:18

- jeg ville starte med at slette Curodan: https://www.trustpilot.dk/review/curodan.dk

Derefter ville jeg slette resten...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-06-14 17:53

Grim rodet og uoverskuelig side. Formentlig i grov modstrid med loven. Skal der ikke tydeligt angives ÅOP? Forkasteligt initiativ.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-06-14 18:12

Citat
Skal der ikke tydeligt angives ÅOP? Forkasteligt initiativ.

Det er jo kun en linksamling.

ÅOP skal være en behagelig overraskelse (for långiverne) når folk klikker sig ind og går videre.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-06-14 18:29

Nåååeh ja. Men så kan jo vende den om. Alle fidusfirmaerne der lokker med bedrag samlet et sted. Så kan man om ikke andet linke til: "Dem bør man ihverttilfælde holde sig fra". Man burde forbyde den slags, i min optik.

Gad vide hvad fupfirmaerne betaler for at der linkes til dem. Intet i denne verden er jo gratis?!?!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-06-14 18:48

Citat
Man burde forbyde den slags, i min optik.

Ihvertfald de der tager mere end 100 % ÅOP. men fra tinge forlyder det at det er folks eget problem hvad der kan være noget om.

Overgår de til inkasso er der jo heller ikke nogen grænser for advokatgebyrer.

Godkendelse af svar
Fra : Agent47

Dato : 23-06-14 14:07

Tak for svaret LuffeA.