/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
HTTP status 403 forbidden
Fra : jensenil
Vist : 421 gange
50 point
Dato : 17-06-14 21:17

Hej
Jeg har et program som skal kontakt en webservice, men får en fejlmeddelelse http status 403 forbidden category denied, når programmet prøvet at kontaktet webservice. Har nogen en ide hvad den skal skyldes at jeg får denne fejl

Kommentar
Fra : poten

Dato : 17-06-14 22:15

Den skyldes sikkert du annullerer alle dine spørgsmål...

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 18-06-14 09:47

Du prøver øjensynligt at få adgang til en mappe på serveren du ikke har rettigheder til at få adgang til.

http://en.wikipedia.org/wiki/HTTP_403

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 19-06-14 09:42

Du må til at tænke hvem du er, med hvilke rettigheder du kommer til serveren.
Fortæl os evt. lidt mere om hvad det går ud på. hilsen Steen

Godkendelse af svar
Fra : jensenil

Dato : 27-06-14 21:53

Tak for svaret molokyle.