/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Virus programmer
Fra : susss
Vist : 615 gange
300 point
Dato : 17-06-14 09:37

http://e-gear.dk/sikkerhed/antivirus-software.html Kender nogen denne side er den sikker at hente virus programmer ned fra ?? Jeg er i tvivl hvilken jeg skal vælge ..har lige nu Mc A fee som virker godt , men skal fornyes om lidt ..og koster en lille smule for meget (380 kr for 1 år. ) mener jeg det var. Også havde jeg anti vira gratis i længere tid. Er der nogen som kan komme med et godt forslag på et virus program som de er tilfredse med ??

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-06-14 10:06
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-06-14 11:22

Jeg bruger avast, kun den gratis version, noget som min datalog nevø anbefalde...

Bortset fra at den kan virke lidt forsinkende, nok fordi den arbejder, er jeg godt tilfreds.

Accepteret svar
Fra : netop

Modtaget 300 point
Dato : 17-06-14 11:25

hvis du vil have en virus scanner der virker og som er gratis...

Så er det AVAST du skal have

http://www.avast.com/da-dk/

Det dur...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-06-14 16:38

Jeg bruger også den gratis Avast................................. som du kan hente her direkte.
http://www.avast.com/da-dk/index?cha=ppc&sen=google&ste=avast%20dansk&var=33246682032&omcid=DA-DK_Search_Brand&gclid=CMj04O6Qgb8CFaXNcgodFScAdw

Den gratis hedder essential
Du skal bare lige holde øje med, at det er den gratis.
Den skal aktiveres/registreres

Kommentar
Fra : poten

Dato : 17-06-14 18:30

AVAST er det (eneste) der dur!
Den er tihvertifald god.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-06-14 18:33

Avast er fin, den bruger jeg os...

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 18-06-14 05:38

Virustotal siger clean URL Prøv selv at indsætte linket i virustotal.

https://www.virustotal.com/

Jeg bruger også Avast og som tidligere skrevet virker det bare

MVH chaufrat

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 18-06-14 07:24

Tak for svaret netop.Tak for link og enkelt svar...prøver den

Kommentar
Fra : poten

Dato : 18-06-14 07:30

Citat
Tak for svaret netop.Tak for link og enkelt svar...prøver den

Den vil du bestemt blive glad for husk at gå den grundigt igennem, der er en bunke fine funktioner lagt i det program...

Kommentar
Fra : susss

Dato : 20-06-14 10:48

Det skal jeg nok gøre tak for det