/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/
Fra : mig-selv
Vist : 384 gange
50 point
Dato : 16-06-14 19:50

Hvor hurtigt går syns-rapporten ind på siden?? timer/ dage/ uger

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 16-06-14 20:15

Jeg var til syn en lørdag, kunne se rapporten mandag, men det kan jo nok variere!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-06-14 20:43

De par synshaller jeg kan komme forbi = på en Lørdag er for langt at køre til..
Men til gengæld er de næsten 100.- billigere på hverdage..
og så ellers!!! bare drøn ind og ? forhåbentlig ikke direkte ud igen.. før man har betalt ved kasse 1 eller 2.

Men i dit tilfælde var det sikkert dag til dag, indtil Skat vågnede op igen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-06-14 20:46

Eller skulle man sige ? at det kunne minde om en ´Strak overførelse´ fra en Bank, resultatet er der efter KL 14:00.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-06-14 21:08

Jeg var hos Applus der er normalpris 399,- og spar 50,- om lørdagen,
og så er der Morgen og fyraftenspris på 379,-

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-06-14 21:17

Det kan så UNDRE mig hvorfor der er RABAT på en Stats-kontrol.. men det må være en anden ski. af skagen, som jeg moske får at se for-siden ´næste¨ år.
Tak for indlæg - altid hyggeligt med erfaringernes ? udveksling osv..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-06-14 21:20

Stavefejl og andet er en selvfølge, eller´s er man jo ikke Dansk MERE = bare tosset.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 19-06-14 17:41

KviksvarTrafikstyrelsen har ingen oplysninger om syn før d. 20. juni 2005.
Det blev først obligatorisk for synsstederne at indrapportere fejl og mangler til Trafikstyrelsen fra den 1. oktober 2009.
Citat
Du kan tidligst se synsrapporten fra et syn dagen efter, at køretøjet blev synet.
Hvis køretøjet aldrig har været registreret i køretøjsregisteret, har Trafikstyrelsen ingen oplysninger om mærke og model.
Den oplyste kilometerstand er indrapporteret på baggrund af aflæsning fra synsstedet. Kilometerstanden fremgår også af den synsrapport, der blev udleveret ved synet.