/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
kunstmaler Finn Andersen
Fra : leif1934
Vist : 193 gange
20 point
Dato : 14-06-14 12:55

Er der nogen der kan forklare hvorfor Finn Andersen ikke er anerkendt som en betydelig maler i sin tid. Hans billeder er langt undervurderede i forhold til den maleriske kvalitet???
hilsen leif1934

Kommentar
Fra : poten

Dato : 14-06-14 13:12

Måske er der ingen der kender ham - det kunne jo være en forklaring...

Sådan er der jo mange (PT) ukendte genier i vores lille Danmark

Hvem er han og hvad har han malet?

Kommentar
Fra : prio

Dato : 14-06-14 13:29

Her er lidt oplysninger om Finn Andersen:

http://www.kandu.dk/spg15745.aspx

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-06-14 13:30

Det er jo altid en subjektiv vurdering hvovidt en maler er god eller ej...

Hvis ingen kan lide hvad du maler, kan det jo være nok så godt - såååå derfor/hvorfor.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 14-06-14 14:00
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-06-14 09:28

Tja, det fortæller jo lidt om hvorfor han ikke er så anerkendt modersvilje...