/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
POP ups
Fra : spimmer
Vist : 460 gange
500 point
Dato : 08-06-14 10:38

Hejsa.
Jeg kan næsten ikke bevæge mig uden der dukker f. eks. Trust Rating eller Mysearccdail.com sider op, som skal lukkes manuelt ned. Hvis jeg skifter side kommer de igen. Hvordan får jeg slået dem ihjel en gang for alle?
De kommer både på Chrome og Explorer.
spimmer.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 08-06-14 11:11

Åbn Kontrolpanel og klik på Fjern et program
Find mysearchdial der og fjern det, gør tilsvarende med det andet, hvis det findes!

Hent så AdwCleaner og kør det.

1. Du kan hente AdwCleaner her.
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/

2. Luk ALLE programmer før du starter AdwCleaner, dobbelt-klik nu på AdwCleaner ikonet.
Hvis Windows spørger dig om du vil køre AdwCleaner, så klikker du selvfølgelig Ja/Kør.

3. Når AdwCleaner programmet åbner klikker du på "Scan" knappen oppe i venstre hjørne.
AdwCleaner starter nu med at undersøge din PC for uønskede filer der kan være installeret på din PC.

4. For at fjerne Mysearchdial og andre uønskede filer der blev fundet under søgning, klik på "Clean" knappen.

5. AdwCleaner vil nu bede dig om at gemme alle åbne filer eller data fra åbne programmer da PC skal Genstartes. Gør det og klik på OK knappen.
AdwCleaner vil nu slette det fundne adware fra din PC.
Når det er gjort vises der en besked der forklarer hvad PUPs (Potentielt Uønskede Programmer) og Adware er.
Læs denne information og klik så OK.

Du vil så få vist endnu en besked om at AdwCleaner behøver at genstarte din PC.
Klik på OK knappen for at give tilladelse til at AdwCleaner genstarter din PC.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 08-06-14 11:18

Den er ikke under fjern et program!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-06-14 11:24

Så er det du prøver AdwCleaner!

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 08-06-14 11:27

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-06-14 11:32

De kan muligvis være installeret undet et andet navn:
Se om du har noget som hedder Mega-browse deals. Hvis du har så uninstall det.

Uanset hvad, prøv at gå videre og kør AdwCleaner og lad den undersøge din maskine.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-06-14 11:46

velbekomme