/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Install af Flash på IPAD
Fra : henper
Vist : 187 gange
73 point
Dato : 08-06-14 05:42

Hvordan kan man køre en flashplayer på en IPAD har prøvet at installere Adobe Flashplayer men den siger den ikke er understøttet til ipaden. ? Kan man installere noget andet ?.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-06-14 08:07

Ja du kan installeret et filter med det går Langsomt fordi den skal konvertere det og så kraver det internet hele tiden samt "kan ejeren af serveren som der bruges Se alt"

Så nej kan ikke anbefale det ellers Google flash player for ipad først

Flash player = Windows

Kommentar
Fra : katekismus