/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
ny printer
Fra : kivi
Vist : 431 gange
100 point
Dato : 07-06-14 15:24

ælle bælle mig fortælle jeg står for skal have ny printer men hvad for en markedet er næsten uoverskuelig jeg skal bruge en med wifi og så vil jeg prøve en med seperate farver og som er billig i drift så ????

Kommentar
Fra : poten

Dato : 07-06-14 16:02

Ind til Elgigante...

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 07-06-14 16:16

ja det kunne jeg jo nok finde ud af men det var ikke det jeg spurgte efter

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-06-14 23:47

Min nyeste printer er fantastisk til at gengive farver korrekt på billeder og selvfølgelig også god til alt andet print, jeg printer ikke så meget så jeg har endnu ikke købt nye patroner til den, men blækpatronerne kan købes i en grænsebutik (de har også netbutikker) til langt under det du kan købe patroner for her i landet, jeg har ellers hidtil kun brugt HP printere men min nye Canon Pixma MG5350 overgår alle de andre jeg har prøvet, jeg købte på black friday i efteråret til en trediedel af den pris som printeren står til nu:
http://www.edbpriser.dk/all-in-one/canon-pixma-mg5350-id-5846219.aspx

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-06-14 23:51

Jeg glemte at fortælle at den har WIFI og 5 individuelle blækpatroner, det med billig i drift kan jeg ikke svare da jeg endnu ikke har skiftet nogen af patronerne

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 08-06-14 11:54

Canon pixma 5250 5 patroner (100 kr for et sæt patroner hos billigmedien)
Flotte favekopier helt ud til kanten.
Print på CD / DVD som er beregnet til print
USB og trådløst.
Jeg er tilfreds med den.

Kan dog ikke køre på MAC med den medfølgende CD

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 11-06-14 08:02

Tak for svaret Eyvind.