/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Gendannelse
Fra : Dieter
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 06-06-14 11:14

Jeg har Windows 8.1
Døjer med at finde ud af hvordan jeg skal lave et GAMMELT gendannelsespunkt (Dato).

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 06-06-14 11:32

Det kan du ikke, opretter du et gendannelsespunkt så er det som computeren er lige når du opretter punktet

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 06-06-14 11:42

Skriv gendannelse i søgefeltet, så kommer du til systemgendannelse...der får du mulighed for at sætte flueben i " vis flere gendannelsespunkter" så må du vælge et af dem du ønsker

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-06-14 15:06

Citat
Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål

Er det dit system eller Office

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-06-14 15:11

Har du ikke slået det til, så skal du selv gøre det - klik på drevet og konfigurer
http://www.gratisimage.dk/image-455E_5391BD3E.jpg

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-06-14 15:14

NB, hvis det er slået til mener jeg at Systemet selv laver punkter hen af vejen = ved nye programmer og lignende, får du senere problemer så går du bare tilbage i tiden.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 06-06-14 18:18

Tordenkalven
I hvilket program 7 Søgefelt skal jeg indsætte " gendannelse " ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-06-14 20:38

OVN? angående?? benthjul´s billeder??? (kan ikke finde ? samtalen) med en pege-finger boks/ som du ikke vil give penge for (Adobe), der findes MANGE andre programmer der kan det samme = og meget mere/ for mindre penge -og uden kodning af det du laver, MEN det hele kommer ud som en Flash/SWF fil, med navigerings knapper og alt det dyre.
har engang anbefalt: et mindre program fra Adobe, som ikke findes mere = adobe capture 2 det findes ikke i handel og vandel, samt mange andre af den slag programmer = DOLLAR - tegn.

MEN prøv at søg på Flash Tutoriel? (make/program)
Selv har jeg de første 10 stk´s men bruger dem aldrig = på en hjemmeside, da de tager en evighed om at LOADE = stor hjælp man lavede.
Andre kan du lave som en DVD/CD med menuér/ links og andet, og meget hurtige at bruge, da du ´kun´ skal smide oplysninger > ind i den endelig fil/ exe eller andet = som kan være en Autorun/ exe/html og klikker på og det hele starter, men penge koster det, men ikke store formuer.
Ellers opret en tråd og skal give dig samtlige LINK´s til de programmer du måske kunne bruge, halvdelen er OUTDATET og kan ikke købes mere (desværre) for de var nemlig gode, indtil ny udgave.

Prøv Sothink - linket er til en ny udgave
http://www.sothink.com/product/swfquicker/

http://www.ispringsolutions.com/ispring-suite

Ellers bare ignorer dette.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 07-06-14 16:51

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-06-14 23:38

Selv tak
Citat
Døjer med at finde ud af hvordan jeg skal lave et GAMMELT gendannelsespunkt
du skrev som om du spurgte om at oprette et gendannelsepunkt af ældre dato, men var det det du mente eller var det om at gendanne computeren du spurgte? Og som om de andre svarede på