/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Springpad.com AV AV AV
Fra : pepsimax
Vist : 444 gange
70 point
Dato : 05-06-14 16:27

Hej

Så lukker www.springpad.com

øv det fede ved det system var/er at det virker på

Ipad/iphone - Android - og pc

og nu til mit spørgmål

hvad skal jeg så vælge

til noter osv...

mvhh

Pepsimax

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 45 point
Dato : 05-06-14 17:00

Måske du vil kigge på forslagene her
http://www.kandu.dk/Spg171198.aspx

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 07-06-14 15:17

Jeg er gået over til Evernote

Umiddelbart virker det ikke helt umiddelbart brugervenligt men til gengæld har det langt flere funktionaliteter

Det er også det system folkene bag Springpad anbefaler og du kan direkte overfører fra Springpad til evernote uden problemer

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 08-06-14 11:15

Hej

hvad er det jeg får ekstra ved premium medlemskab

jeg kan ikke helt det

pepsimax

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 08-06-14 12:24

Mit råd er at du bruger standarden først og så opgradere til premium hvis du har yderligere behov.

De mange funktioner der både er i standard og de endnu flere der er i premium beskrives fint hvis du åbner det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-06-14 16:36

katekismus - det er en meget dårlig vane at linke et svar til et andet spørgsmål der er lukket. Du kan jo bare sætte svaret ind her......

Godkendelse af svar
Fra : pepsimax

Dato : 11-06-14 14:58

Tak for svaret katekismus.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-06-14 16:00

Tak, det vil jeg gøre en anden gang - en tanketorsk fra min side
(Spørgsmålet var ikke låst, da jeg skrev, men du har helt og aldeles ret )