/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
"Unsupported SD-card"
Fra : sth77
Vist : 439 gange
50 point
Dato : 14-06-03 23:19

Ovenstående fejlmelding får jeg når jeg sætter memorykortet i mit kamera. Er der nogen der ved hvad det betyder? Det var den eneste type som passede til kameraet (det er tyndt og ca. dobbelt størrelse af et sim-kort), så det kan vel ikke være fordi det er et forkert kort?????

Kortet er formatteret, men det hjalp ikke.

Please - kan nogen hjælpe?
sth77

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 14-06-03 23:23

Det lyder, som om det er et forkert kort.

Kommentar
Fra : sth77

Dato : 15-06-03 13:04

Måske, men det der undrer mig er, at det er den eneste type kort som passer fysisk i kameraet........

sth77

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 15-06-03 13:41

Kan du ikke spørge der, hvor du har købt kameraet?? Ellers så prøv at ringe/maile til det firma, der laver/importerer det. Hvad er det for øvrigt for et kamera??? Bare så jeg ikke også løber ind i problemet.

Kommentar
Fra : sth77

Dato : 16-06-03 00:28

Det er et Trust 820 LCD powercam zoom. Jeg begynder at tro, at der bare er fejl på kortet, da en bekendt af os har samme type kamera, og ingen problemer. Kortet virker dog heller ikke hos ham.

Du behøver altså ikke være bange for at det er et skidt apparat - for det er det ikke.
Det eneste problem er så, at vi ikke kan udnytte det fuldt ud. Det er på 4.0 Mpixels, men i den opløsning er der kun plads til 8 billeder i den interne hukommelse - mod 43 på laveste opløsning (1,2 Mpixel). Derudover har det en god zoomfunktion (4x digital zoom) og det tager rigtig gode billeder (fra en amatørs synspunkt *S*)