/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Højskole - hvilken ?
Fra : winetaster
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 04-06-14 16:10

Har du nogen erfaring med højskole ? Hvad og hvilken skal man vælge ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-06-14 16:50

Det afhænger helt og holdent af hvilke interesser du har, for de har jo forskellige kurser på de forskellige højskoler.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 04-06-14 17:25

Du må i gang med Google, ellers ryger svaret jo nok i samme bunke som de 47 andre...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-06-14 17:37

Helt enig med Bille,

min bror var på højskole her i nærheden, i Rinkenæs, med golf om formidagen, hvor det regnede,
og foredrag om eftermiddagen, hvor han sov...

Er det seriøse, senior, højskole ophold du efterspørger,

eller som vor niece, hun blev lokket til et efterskole ophold med en tur til Sydafrika,
hvor de næsten ikke nåede at se noget, mellem alt for lange rejser.

Pas på med for lokkende tilbud...
Der er alt for mange der gerne vil have dig som højskole elev??