/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sms reminder
Fra : pepsimax
Vist : 715 gange
50 point
Dato : 02-06-14 17:39

Hej

jeg skal bruge et system

internetside hvor jeg kan skrive en sms og få den retur på
et given tidspunkt

nogle gode forslag og hvad koster det

mvh

pepsimax

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-06-14 17:54

Prøv at forklare formålet, så kan vi bedre råde dig.

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 02-06-14 18:01

Hej

Jeg skal huskes på noget

husk at købe mælk den besked kommer kl 15.50 lige før jeg forlader kontoret

husk mosters fødselsdag den kommer hver den 27 juli kl 08.00

også videre

Mvh

Pepsimax

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 02-06-14 18:06

Er det ikke nemmere at bruge alarmen i mobilen?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 02-06-14 18:08

Det skriver du bare i din kalender og så annullerer du dette spørgsmål også!

Statistik
Spørgsmål
- Ubesvarede    1
- Besvarede    39
- Annullerede   59
- Slettede    1
Ialt    100

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 02-06-14 20:19

TIL POTEN

Er din tilmelding næsten blevet færdig her på siden
du har jo været med i HELE 2 år

jeg har været med i næste 12 år - prøv og kom ind i kampen
hvis du ikke vil svare på mit spørgsmål så hold dig væk

ja mine fejl er fra mine start år nok de 2 første ...

pepsimax

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-06-14 20:48

Du kan sende sms via skype - men jeg har ikke undersøgt om afsendelsen kan tidsbestemmes.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-06-14 21:20

Telmore har den mulighed, det kræver jo så at du har en konto der, så kan man sende en sms på en given dato og et givent klokkeslet!

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 03-06-14 00:00

GMail
Den kalender google har kan sende både email og sms, en da ind til flere hvis det ønskes.
Og så er det gratis.

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 03-06-14 04:52

Hej

Det er ikke en kalender jeg søger

det er dette jeg søger

ups i morgen kl 9.30 husk og ring til mekanikeren
skriver en denne besked på en hjemmeside / app

og i morgen kl 9.30 kommer der en sms til mig !husk mekanikeren"

mvh

pepsimax

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-06-14 07:00

Citat
ups i morgen kl 9.30 husk og ring til mekanikeren
skriver en denne besked på en hjemmeside / app

og i morgen kl 9.30 kommer der en sms til mig !husk mekanikeren"

Prøv en analog lommekalender og en analog kuglepen.

Der findes også note-apps med alarm hvis det skal være digitalt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-06-14 07:50

Exterminator - hvordan laves SMS med google kalender. Jeg har kigget men kan ikke finde det.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 03-06-14 12:36

Jeg har sat alarmen i min mobil til at ringe på mange tidspunkter, og så har jeg skrevet en besked i hver alarm, så jeg bliver husket på hvad jeg skal gøre om lidt eller i løbet af dagen.

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 03-06-14 12:52

Jeg forstår ikke du afviser Goggle kalender løsningen, der jo netop kan det du efterlyser.
Sæt standard påmindelse til fx SMS 10 min før aftale
Lav en aftale kl 9:30 i morgen, Husk mekanikeren
og kl 9:20 i morgen modtager du en SMS med teksten Husk mekanikeren
/Janus

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-06-14 14:23

Exterminator - jeg fandt det.....................ret smart.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 04-06-14 09:02

Eyvind forklar lige lidt hvor du fandt det, så jeg også kan finde det.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 04-06-14 20:43

Sådan finder du sms i Googles kalender:
Opret og rediger en begivenhed
find der hvor du kan vælge begivenhedens farve, samme sted kan du også vælge påmindelse.
Se her: http://peecee.dk/upload/view/438600

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-06-14 20:52

Men du skal lige registrere din mail adresse hos google, hvor du får en tilbagemelding der skal skrives ind. (kontrol for at vide om det er din mail)

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 04-06-14 21:17

Få SMS'er fra Google Calendar

Udgivet den 11. november 2008 af Lars K Jensen
Det er muligt, at featuren har været der længe, men jeg har først set den nu. I Googles online-kalender, Google Calender er det muligt at få SMS'er tilsendt med "reminders", så man ikke glemmer en aftale – og det virker i Danmark!

Du gør det på følgende måde:

I Google Calendar, klik på "Settings"
Klik "Mobile Setup" – det er et af fanebladene i toppen
Vælg "Danmark" i dropdown-boxen og skriv dit telefonnummer
Klik "Send Verification Code" og vent
Indtast verifikationskoden, som du har fået på SMS
Klik "Finish setup"
Klik "Save"
Klik (igen) "Settings"
Klik "Calendars"
Klik på den kalender, du vil have SMS'er for
Klik "Notifications"
Nu kan du enten lave en af de eksisterende om til SMS eller tilføje en ny
Vælg hvornår du vil have SMS'en
Klik "Save"
Og så er du klar!

http://onlineminds.dk/2008/11/11/fa-smser-fra-google-calendar/

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 05-06-14 09:09

thank you virker fint.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-06-14 09:30

Citat
Men du skal lige registrere din mail adresse hos google, hvor du får en tilbagemelding der skal skrives ind. (kontrol for at vide om det er din mail)

Sludder Eyvind....................der skal stå:
Men du skal lige registrere dit mobil-nummer hos google, hvor du får en tilbagemelding der skal skrives ind. (kontrol for at vide om det er din mobil-telefon)

Godkendelse af svar
Fra : pepsimax

Dato : 05-06-14 16:23

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-06-14 17:03

velbekomme