/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
axelbjarne
Fra : ans
Vist : 569 gange
100 point
Dato : 28-05-14 08:05

Citat
axelbjarne Tre en halv stjerne

Dato : 27-05-14 22:44
jeg har da lukket alle spørgsmålene, og hvad rager det dog dig, hvad jeg foretager mig...dum, dummere og dummest...så kan du selv gætte..

Nu er det din tur til at gætte ......

http://kandu.dk/userhist.aspx?uid=187655

Citat
Ubesvarede spørgsmål fra axelbjarne
Alle grupper   side : 1 af 1
#   Dato   Pnt       Spørgsmål   Gruppe
1    27-05-14   100      Oksefilet... (6)   Madlavning
2    22-05-14   100      Højtryksrenser (2)   Vand og VVS
3    28-04-14   100      Nogen der kan huske flere af disse sketc (15)   Investering
4    23-04-14   100      Implantat (4)   Andet helbred
5    05-03-14   100      Adskillelse af varerum i opel astra (6)   Biler

Du har så formået at lukke 2 spørgsmål siden i går

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-05-14 08:13

Tjae...

Hvordan er du kommet i disput med axelbjarne

Blacklistet brugere
Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg   side : 1 af 1
#       Bruger   Medlemsdato
1      bentjuul    19-03-2002
2      ans    01-06-2003
3      severino

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-05-14 08:25

Det er jo det, der sker, når man siger/skriver sin mening.

http://kandu.dk/spg171170.aspx ... det blev så lukket i går .... ikke værd at købe

http://kandu.dk/spg171180.aspx

PS ... jeg har ikke brug for tudekiks, da jeg sagtens kan overleve at blive BL af axelbjarne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-05-14 09:43

Nåh jeg kan se at jeg er med på listen man kan vel bare konstatere om ham
"at ingen er forpligtet ud over sine evner"
når man har brug for i maj måned at stille 26 spørgsmål. og i april måned 23 spørgsmål

Kommentar
Fra : prio

Dato : 28-05-14 14:54

Selvfølgelig skal alle tale ordentligt til hinanden her - også axelbjarne.

Men er man bedre selv, når man ligefrem opretter en mobbetråd mod en Kandu'er?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 28-05-14 16:11

Prøv at følg lidt med så forstår du måske ans tråd her, prio.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-05-14 19:24

prio, det er ikke en mobbetråd.
axelbjarne har bedt mig om at gætte, nu er det hans tur til at gætte i denne "tråd", da jeg ikke kan gætte i hans "tråd" kan jeg jo kun fortsætte her

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-06-14 19:46

Måske er jeg også bl af kandu, ingen mail, men det er jo ikke noget nyt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-06-14 19:56

Ans - hvis du også gør som jeg, nemlig videresender til en anden mail-konto. Så kan den indstilling være tabt og skal oprettes igen.
Jeg har også prøvet "ingen mails" og det var min videresend, som koksede, i flere måneder.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-06-14 20:11

Eyvind, det er sikkert det, der er sket. Nu skal jeg så finde ud af at rette det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-06-14 09:42

Eyvind, jeg får mails, men ikke fra kandu. Det er da muligt, at jeg også er gået glip af andre mails, men det ved jeg ikke. Jeg kan kun konstatere, at jeg ikke får mails fra kandu.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 06-06-14 15:06

Tak for svaret bentjuul.

Der er så kommet et par stykker mere med på listen, men jeg kan se, at han har fået lukket et par spørgsmål

Desuden er det muligt at skrive til ham "privat" til trods for at være blacklistet

Mails fra kandu får jeg ikke, men jeg klarer mig uden.

God pinse

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-06-14 17:14

Ja Ans du kan skrive PB, når du kun er Blakket, i selve spørgsmålet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-06-14 17:50

Eyvind, det var det jeg gjorde, og han lukkede nogle af spørgsmålene

Men jeg er generelt BL hos (ab)

Du kan jo selv se på hans bl-liste, der er jeg nævnt, så det var ikke kun i det enkelte spørgsmål.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-06-14 18:34

Ja det ser det ud til.

Øh - er du blacklistet 2 gange.....................