|
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 26-05-14 12:15 |
| | |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 26-05-14 15:22 |
|
Det er da en broget historie, bag firmaet, så du skal sikker søge mere i dybden, end bare Gudenå.
| |
| Kommentar Fra : EiHaBr |
Dato : 26-05-14 17:19 |
|
Ja det er da en sørgelig historie om så fint et fabrikat, de er jo så godt lavet, at man kan blive ved med, at reparere dem.
Jeg har selv 3 gamle Gudenå L45, delvis 4, så det er da lidt sjov hvis man kunne se hvilke årstal de kommer fra de forskellige modelle, den ældste jeg har er sikkert fra 50 erne, men jeg ved det ikke rigtig, en er fra 87.
Jeg går lidt og planlægger, at 2 af dem skal repareres, pyntes, males og køre perfekt igen, to af dem har kørt indtil nu, men der har været nogle småting galt her på det sidste.
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 26-05-14 20:00 |
|
Fik engang en gammel ´håndskubber´ sikke dog et tæskeværk, men den virkede perfekt efter en slipning af bladene og lidt olie hist og pist, og den solgte jeg for 200,-.
Håber du finder det du mangler, der er trods alt mange ´gamle´ herinde..
| |
| Kommentar Fra : EiHaBr |
Dato : 26-05-14 23:20 |
|
Katekismus.
Det var da to sjove hjemmesider, du der har fundet.
| |
| Kommentar Fra : EiHaBr |
Dato : 30-05-14 19:46 |
|
Nu mangler jeg så motor eksperterne......
Nu er jeg så i gang med at renovere en.
Jeg har fundet ud af, at den udluftning der sidder ved ventil fjedrene, en type, der kan lufte overtryk ud, men den er ikke hel tæt når der suges i den.
Skal den være 100 % tæt fordi, at der skal suges benzin fra kaburatoren, er der nogen der ved det. I så fald skal jeg have fundet en bedre dæksel med ventil i.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|