/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Stort tillykke til en hædersmand !!!
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 905 gange
500 point
Dato : 25-05-14 09:26

Vil I, mine gode og brave medjægere, være med til at lykønske en hædersmand af et helt specielt kaliber ??

Safari Jensen, eller Holger Krogsgaard Jensen, Pretoria, Sydafrika, fylder i dag 60 år ! Hjerteligt tillykke med den runde dag.
Han er ét af de mennesker man med rette kan kalde en personlighed - med et mod af mandshjerte udover ting som ordholdenhed, beskedenhed, snusfornuftig, jagtetik i højsædet og omhyggelighed, har han gennem et slidsomt gemyt, været i stand til at grundlægge en safari-forretning af dimensioner. Mange, især danske og nordiske jægere, har været på besøg hos Holger Jensen, ofte flere gange, da tilfredsheden med arrangementerne har været af en karakter der fortjener en gentagelse.
Huskes skal han især for de breve, han ad forskellige kanaler lod offentliggøre i forbindelse med DJ-skandalen for nogle år siden. DJ ville ikke selv indrømme de grove fejl og direkte svindel med den daværende formand Kr. Ravnkjær i spidsen - ynkeligt !!!
At turde sige sin mening og stå ved dem, er ikke lige populært i alle kredse, men HKJ har stædigt fastholdt sine synspunkter, med en håndfuld "kritikere" som sine "fjender" ! Specielt har jeg hørt, at én jysk forfatter ofte er set i grænselandet, viftende med håndjern parat til en civil anholdelse, hvis safarihøvdingen skulle forvilde sig ind over grænsen ved Kruså !!

Et trefoldigt leve for en hædersmand - hip-hip hip-hip hip-hip

ØV4

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 25-05-14 09:55

Det var godt han fik rydet op i DJ.med alle de svindlere
Han er velkommen i Danmark.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-05-14 13:50

Også herfra skal der lyde et stort tillykke til en driftig mand i det udenlandske.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 25-05-14 14:31

Holger er en hædersmand, har orden i eget hus han vil om nogen gå over i de danske historiebøger, var han ikke rejst udenlands, kunne han være blevet en formidabel herregårdsskytte og hundedomptør
Hjertelig
DH

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-05-14 16:20

Absulut - også et tillykke herfra med tak for du udstiller Bent Ballegaards tåbeligheder.

Jeg ser på det pagtfulde billede du har på siden, at Bent har 2 horn "i siden på dig"
Bent har bare placeret dem i panden på sig selv. sammen med treforken

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-05-14 16:22

Citat
Absulut
Atter blev man præget af Bent Bajuts skriftlige mishandlinger....
ABSOLUT skal der stå

Accepteret svar
Fra : Provsten1

Modtaget 500 point
Dato : 25-05-14 16:50

Helt og aldeles enige med de fornuftige jægere der har skrevet hvad der skal skrives. Også herfra skal der lyde et hjerteligt tillykke med de 3 snese år - havde Safari Jensen ikke taget på sig at være den der formidlede budskaberne om alle ulovlighederne omkring Dansk Jagt, havde de såmænd stadig begået ulovligheder for egen vindings skyld !! Pampere, hvad kredsen omkring den gavtyveagtige Raunkær er, ikke for stærkt et ord - tyvagtige havde måske været mere dækkende, viste det sig jo ! Èt af de værste "gavehoveder" benægtede hårdnakket beskyldningerne mod guroen Raunkær - han, altså budet, var blevet sendt i byen med diverse forkerte oplysninger og han benægtede fakta til det sidste - ja, jeg taler om Bent Ballegaard Knudsen, som for øvrigt er blevet begavet med en side på Jensens hjemmeside, med fantastiske billeder fra virkelighedens verden - ak ja, man kunne blive ved,!

De allerbedste hilsner fra en glad gæst, som har været særdeles tilfreds med den jagtsafari Holger Jensen havde lavet for min familie - den vil aldrig blive glemt !

Med venlig hilsen
Provsten 1

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-05-14 18:49

Stort tillykke herfra.

Det største modstykke til den manglende presse etik og omgang med andres penge ( Se og Hør og andre kloakblade, diverse foeninger osv ), ikke mindre de små selvfede flåttyper, og gedeskytter uden faglig indsigt og empati, har mærket suset fra Holgers pen og hans ude mærkede hjemmeside.
Knæk og bræk i fremtiden.

Endnu engang

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-05-14 10:32

http://jensensafaris.com/Landsbytossen.htm

Til de af jer som har glemt hvorledes superjægeren ser ud, kan de blot se på ovenstående adresse !!!

Denne visionære og dygtige mand(?) har formået at få helt gratis reklame, ovenikøbet på et udenlandsk medie - joh, han er sgu' om sig !!!

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-05-14 12:32

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-05-14 16:27

Ihhhhhh du milde skaber, hvilket chok jeg fik da jeg klikkede på linket.
Lad mig citere "De Nattergale"......Er du tovlig, hvor er han ugly......
Og det må jeg sige ja til.

Mvh.
Tommy
Ryster inu

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 28-05-14 09:18

Jeg har lige hørt, at Knallerten Balledoof i øjeblikket praler med sine "udenlandske forbindelser" og at han skam er blevet nævnt på udenlandske hjemmesider, uden dog at sige hvor og i hvilke forbindelser !!!

Han er simpelthen hel uimodståelig og dejlig, denne fantast og løgenhals !!!

ØV4

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 28-05-14 12:22

Nu går i vist mere efter manden end fod-bolten

SHV. har lige fået en 2 m. vippe installeret ved poolen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-05-14 12:29

Så vidt jeg er orienteret, så er KnaldBalle havnet i en heftig debat på ugebladet "The Daily Bajut", hvor der i bladets jagtsektion ivrigt debatteres om hvorvidt bagskud kan tilrådes eller ej.

Artiklen bærer som overskrift: TOPGUN eller DOWN UNDER

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 28-05-14 13:40

Virkelig en Ballegård Knudsen specialitet: fodBOLT

BajutBendt !!!!! Inu en perle

Der kunne sgu' laves en hel revy over emnet Bendt Ballegård Knudsen

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-05-14 23:07

Hvad mener I ellers om dette filmklip...?
Det er en Robert Hæ film, hvilket fremgår tydeligt.....

https://www.youtube.com/watch?v=JpoBT2d_SiY&list=UUFEvOnh9e7LnMWCI0owG2Kw

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-05-14 14:24

Jævnt kedelig og burde være sammenklippet til 3 minutter.

Jeg ved godt hvem der har serviceret kompressoren.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-05-14 15:22

Og mon ikke en vis "jæger og godsejer" hermed har fået en god ide. Allerede nedlagte agerhøns og vagtler pustes op og bruges til skydeøvelser. Ind i hullet med med blæsepistolen hvorefter den gudskelov allerede afdøde agerhøne fyres af som en ballon - flurrururururururppppppflabpzz!

Jeg viste min kære hustru harepustermetoden - og hun blev edermageme vred. "Sådan behandler man ikke vildt - føj! " tordnede hun. " Hvis en jæger ikke har tid til at pelse en hare på sædvanlig måde, så skal man slet ikke gå på jagt". Og så stævnede hun ud fra mit arbejdsværelse.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-06-14 20:47

Undskyld, men denne her film må I absolut se.

Robert, vores allesammens HÆ, fortæller at han kan lære noget af disse to gravede jægere.
https://www.youtube.com/watch?v=liMfRO6TDAw

Mvh.
Tommy
Nu har jeg set det med...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 01-06-14 23:10

De er vist mere garvet, end de er riffelskytter. Han rykker aftrækket af, og har mere travlt med at flytte fokus til PC skærmen, end at holde sit "eftertræk".
Ja hvad fanden skete der egentligt der, var alt hvad eksperten kunne komme op med, hvad var det egentligt, at ham Tægen lærte her mon., han kan ikke engang håndtere at filme, de to klaphatte, den klovn
Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-06-14 08:18

Når man tænker på hvem denne naragtige HÆ omgås, ja så kan intet undre !! Forestil jer hvorledes riffelinstruktøren hos DJ, Bendt Ballegård Knudsen ville "undervise" - så er HÆ sgu' da, næsten, undskyldt !!!???

Begge skvaddermikler skulle have deres jagttegn inddraget - det skulle de to filmede "stjerner" sgu' også !!

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-06-14 16:02

Det undre mig godt nok lidt at Ballesprederen, via denne tråd, ikke sender en fødselsdagshilsen til Holger Jensen.
Holger har dog gjort Sprederen verdensberømt - og specielt i afrika. Nu ved enhver Hottentot, at der bor en malkemaskineoperatør og meget berømt gededræber i det lille land, som hedder Danmark.

Mine tanker går i dette øjeblik til de råbukke, der er så uheldige at møde Hæ og de gravede jægere. Faren for anskydning er mega stor. Verden er squ rå og brutal.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-06-14 08:15

Hej Tommy.

Ballesprederen kommer sgu' nok ikke med nogen kommentarer - han er blevet sat skatmat her på sitet og tør ikke forsøge med kommentarer af nogen art !!
Skønt han i flere omgange ellers har proklameret, at ingen skal bestemme hvad og hvor han skal ytre sig - en rigtig tøsedreng og løgnhals værdig - forbliver han tavs, ikke blot her men også i flere andre fora - færdig !!!
Men det gør sgu' heller ikke noget ! Bekymrende er det blot, at hans "venner" heller ikke gider ham mere, men det har de så sandelig også været længe om at finde ud af !!
Ska' vi ikke tilbyde at lave sovsen til de gravede jægere ?? Jeg skal gerne personligt aflevere fluidumet til ham på hans ydmyge kontor i garagen på Schloss Bottrup, forudsat jeg bliver budt indenfor og ikke bliver brændt af inu engang !!

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-06-14 19:40

Som den gravede jæger sagde efter han havde skudt forbi for 10 gang: "Nå nu igen.... ja ja ja, det betyder heller ik' så møg, jeg kan bedst li' sovsen"

Mvh.
Tommy.

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-06-14 08:26

Tak for svaret Provsten1.