/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Skype
Fra : faldsled
Vist : 242 gange
200 point
Dato : 22-05-14 15:19

Hej, jeg har slettet min Skype apps , på min IPHONE, fordi den ikke fungerede ordentlig, da jeg ville gen installere den, beder den om en sikkerhedskode. Jeg har brugt den fra min pcér, måske har jeg glemt den, hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-05-14 15:28

Der plejer altid at være et sted hvor man kan klikke "glemt min adgangskode"

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 22-05-14 21:21

Det er altid den samme som du bruger på din PC. Få den til at sende dig en mail med koden, som Marken siger.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : faldsled

Dato : 22-05-14 22:00

jamen Stone47 hvor gør jeg det på Ipone, der er ingen muligheder

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-05-14 23:24

Hvorfor bruger du ikke "Skype2Go"???

Kommentar
Fra : faldsled

Dato : 24-05-14 21:55

Jeg har fundet ud af det, det var sikkerhedskoden på visakortet, men det fremkom ikke tak fr hjælpen