/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Backup af billeder så de ligger online
Fra : Marzec
Vist : 233 gange
55 point
Dato : 20-05-14 09:03

Findes der en gratis tjeneste hvor man kan få lagt alle sine billeder op så de ligger online og har en backup af billederne fra sin computer? Billederne skal ligge som de originale filer så de kan hentes igen. Der skal gerne være plads til 30-40Gb. Hvis tjenesten ikke findes gratis, vil jeg gerne høre om et alternativ der koster noget.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-14 09:15

google

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-14 09:15

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 6
- Annullerede 6
- Slettede 0
Ialt 13

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-05-14 09:21

Køb dig en USB harddisk og læg dine billeder på den f.eks. http://www.computersalg.dk/produkt/951625/toshiba-store-basics-harddisk-1-tb-

Så har du din backup indenfor rækkevidde hele tiden.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 20-05-14 09:42

ALDI har lige haft tilbud på en HD med 1TB til knap 400,00kr. ellers har de den til en normalpris på knap 600,00kr.

Kommentar
Fra : Pivili

Dato : 20-05-14 16:26

Google har 15 GB plads som er en samlet størrelse for alt man har hos google, mail google drive osv.
hvis det skal være gratis, 30- 40 Gb plads gratis har jeg ikke set nogen steder, eller for den sags skyld hørt om du kan få gratis nogen steder.
for mit vedkommende vil jeg gerne have at mine billeder er online, så jeg kan tilgå dem lige meget hvor jeg befinder mig, og har af den grund investeret i en synology Nas drive, hvor jeg har 2 diske i så den ene disk er en backup disk, og det vil sige jeg køre raid 0 på den, fordelen er at jeg bestemmer alt selv og ikke er afhængig af internet hastighed når jeg uploader billeder til den, har trods alt omkring 70 Gb billeder, som vil tage rigtigt lang tid at overføre hvis det var over nettet, og der bliver jo ikke mindre med tiden.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 21-05-14 05:52

Microsoft har OneDrive og så er der Dropbox. Læs mere om dette på deres hjemmesider.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-14 11:33

Citat
Backup af billeder så de ligger online
det læser jeg som om du ønsker at have dine billeder liggende på en server fra en udbyder af cloud tjenester
men så skriver du
Citat
så jeg kan tilgå dem lige meget hvor jeg befinder mig, og har af den grund investeret i en synology Nas drive
nu tror jeg du gerne vil have billederne hjemme på din egen NAS server og så have mulighed for at se dem når du er ude.
Hvis jeg gætter rigtig så har du udformet spørgsmålet forkert, du burde spørger om hvordan du tilgår din hjemme NAS ude fra internettet, men kom ind og forklar helt nøjagtig hvad det er du ønsker

Kommentar
Fra : Pivili

Dato : 24-05-14 00:08

o.v.n

Hvis du lige følger med vil du opdage at det er mig der skrev det med nas, og IKKE den person der kom med spørgsmålet.
Det er en ommer