/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Printer 1510 genopfyldelige patroner...
Fra : axelbjarne
Vist : 390 gange
100 point
Dato : 20-05-14 06:30

Kan jeg bruge en genopfyldelig printerpatroner - det er jo meget billigere, men vil de virke i min printer....

På printerpatroner.dk, kan jeg købe en genopfyldelig patron, til næsten ingen penge, men hvis de ikke virker i printeren, så er det dyrt nok.

Printeren er en 1510 Deskjet.

http://www.printerpatroner.dk/shop/hp-deskjet-1510-6277c1.html

15 ml. 179,- kr.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 20-05-14 06:31

HP printer 1510.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Marzec

Dato : 20-05-14 09:14

Jeg har haft meget bøvl med at genopfylde patronerne. Hvis ikke de bliver lukket helt udtører tonerne, og din printer vil automatisk efter et bestemt antal udsktifter tro at der ikke er mere blæk i dine patroner. Derfor skal patronerne nulstilles med et "device" (fik det gjort hos en butik) og du skal også nulstille din printer så den ikke tror at du har brugt dine patroner op.

Min erfaring er at det ikke kan betale sig ift. det bøvl der følger med.

Mvh Rune

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 20-05-14 11:32

Du kan købe kopipatroner hos billigmedien.de, til rimelige priser.
http://www.billigmedien.de/?page=inkfinder&show=list&model_id=912
Det er ikke genfyldte, men kopier af de originale. Jeg har kørt med dem i flere år uden problemer.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 20-05-14 16:48

Tak for svaret Brassovitski.