/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
WD Smartware
Fra : kraller
Vist : 215 gange
200 point
Dato : 19-05-14 07:34

Hej
Har en WD Live HDD der gik ned. Fik indholdet reddet over på en anden ekstern.
Nu vil jeg så gerne hente mine backups retur til PC. Så jeg kan lægge det hele ud på min nye WD Cloud.
Men jeg kan ikke vælge de gamle Backup filer på HDD'en under "retrieve"
Jeg har set noget skrevet om, at man skal sætte en ny backup funktion op, hvorefter den vil tilpasse sig evt. eksisterende filer (så de kan hentes ) men det sker bare ikke.....

Any one??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-05-14 13:16

https://www.youtube.com/results?search_query=WD+Live+HDD
Citat
Fik indholdet reddet over på en anden ekstern.

Ligger de i formater du kan læse med din pc?
Så er det vel bare at kopiere det du har reddet over på din pc
Citat
Nu vil jeg så gerne hente mine backups retur til PC.

Er der ikke en mappe eller lignende der synkroniseres mellem din pc og skyen.

Mig bekendt, har det altid været noget møj og surt arbejde at hente data tilbage fra en defekt Nas

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-05-14 13:21

NB, skyen er ikke mere sikker at have data liggende, udbyder kan få server nedbrud og så videre.
Hellere bruge et par eksterne diske der synkroniseres engang imellem.

En lokal nas er egentlig kun god til fildeling, selv ville jeg aldrig bruge mine som backup til vigtige filer.