/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Google chrome "fejl "
Fra : lham
Vist : 504 gange
100 point
Dato : 16-05-14 07:32

win XP sp3

Google chrome er pludselig begyndt at skrive " den side kan ikke åbnes " når jeg trykker på NY FANE knappen og jeg kan så vælge "mere" og får beskeden :

" Ingen webside fundet på webadressen: chrome-extension://gpiifgmgnfdiblgpaepbmfdkcheicgof/redirect.html
Fejlkode: ERR_FILE_NOT_FOUND "

hvordan får jeg den til at virke normalt ?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 16-05-14 09:13

Prøv at nulstille chrome,
klik på de 3 vandrette streger oppe til højre,
peg på Indstillinger og klik så siden åbner,
i bunden af Indstillingssiden klikker du på Vis avancerede indstillinger...,
så finder du nederst på siden Nulstil browserindstillinger og klkker der.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 16-05-14 18:42

Klaudi

lyder nemt-men beholder jeg alle bogmærker og andre indstillinger mine personlige data der pt " er på Chrome /hele mit "googlesystem " som vistnok er synkroniseret ( hvad det så end betyder )
-altså hvad forsvinder ved udførelse af dit forslag til nulstilling ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-05-14 19:45

Nulstil browserindstillinger

Nulstilling af dine browserindstillinger vil påvirke indstillingerne nedenfor:

•Standardsøgemaskinen og gemte søgemaskiner nulstilles til deres oprindelige standardindstillinger.
•Knappen Startside skjules, og den webadresse, som du tidligere har indstillet, fjernes.
•Standard opstartsfanerne ryddes. Browseren vil vise en ny fane, når du starter, eller fortsætte, hvor du slap, hvis du er på en Chromebook.
•Siden Ny fane vil være tom, medmindre du har en version af Chrome med en udvidelse, der styrer det. I dette tilfælde bevares din side muligvis.
•Fastgjorte faner frigøres.
•Indholdsindstillingerne ryddes og nulstilles til deres standard installationsindstillinger.
•Cookies og websitedata ryddes.
•Udvidelser og temaer deaktiveres.
https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=da

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 18-05-14 07:14

Tak for svaret Klaudi.
det virker-jeg kan nu åbne nye faner , så må jeg se om der viser sig "ting" der skal stilles på efterhånden

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-05-14 08:32

velbekomme, hvis du har haft tilføjelser installeret skal de aktiveres igen, og startside skal angives hvis du har haft din "egen"