/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Patch til CM4
Fra : emil.norgaard
Vist : 503 gange
30 point
Dato : 14-06-03 14:16

Hej.

Jeg har fået af vide at man skal downloade et patch til Cm4 før man kan spille (eller sådan noget)... Fordi der skulle være en fejl i spillet.

Ved nogle af jer hvilket patch det er??????????

Emil

Kommentar
Fra : permoller

Dato : 14-06-03 23:38
Accepteret svar
Fra : hundebol

Modtaget 30 point
Dato : 23-06-03 15:36

der er faktisk kommet 3 patches, som alle retter fejl i CM4. Spillet var jo i forvejen et par måneder forsinket da det udkom, og derfor blevet det hastet lavet færdigt. Derfor disse patches...

men du kan vis godt spille det uden, men så risikerer du tit at vinde sejre på 15-0 og lignende...
Patchene kan som skrevet hentes på www.sigames.com og den danske side www.cmwho.dk

Godkendelse af svar
Fra : emil.norgaard

Dato : 24-06-03 15:06

Tak for svaret hundebol.

Kommentar
Fra : alto

Dato : 17-09-03 09:10

er der nogen der har en vinder tatik til man.u

Kommentar
Fra : alto

Dato : 17-09-03 09:10

er der nogen der har en vinder tatik til man.u