/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Fejl i Outlook
Fra : Ammitz
Vist : 496 gange
300 point
Dato : 09-05-14 10:53

Jeg får fejlmeddelelser i Outlook 2010. Win 7.
Ved næsten alle mails jeg lukker op, - men ikke ved alle kommer disse 2 meddelelser.
Først den ene og når jeg lukker den kommer den anden, - og så først kan jeg lukke mailen op.
1.
Bruger-id for en meddelelse er blevet ændret. Dette skyldes som regel en serverfejl, og programmet virker muligvis ikke korrekt fremover.
2.
Serveren har rapporteret et UID, der ikke overholder IMAP-standarden.Dette angiver som regel en serverfejl. Programmet fungerer måske ikke korrekt fremover.

Hvorfor og hvad betyder det?

Ammitz

Kommentar
Fra : dk

Dato : 09-05-14 11:37

Har du prøvet at køre en rep i outlook ??

lyder som om der er fejl i bruger profilen (brugere\dit navn)

eller så kør denne rep
http://support.microsoft.com/kb/272227/da

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-05-14 11:47

Prøv at slette din mail konto og så oprette den igen, det kan nogen gange afhjælpe diverse problemer!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-05-14 22:09

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 28-05-14 09:51

Ja Klaudi..
Sygdom har gjort at jeg lige pt. ikke har tid...
Ammitz

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-05-14 18:10

øv øv