/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kameralyd shutter
Fra : jensviggo
Vist : 449 gange
100 point
Dato : 09-05-14 06:59

Har stadig en Samsung Galaxy Fame GT-S6810P. Når jeg bruger telefonens kamera kommer der ingen lyd, vil gerne have den karakteristiske shutter-lyd, mon det kan lade sig gøre, har rodet en for at finde løsninge uden held intet i brugervejledning.
Mon der er en der ved det?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-05-14 07:23

Det kan du tilsyneladende ikke, der står ikke noget om lyd på kamera i manual!

ps
Hva med at reagere på dine gamle spørgsmål, her forsøger man at hjælpe og så sker der ikke en skid!

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 09-05-14 08:09

det har jeg gjort og så mange var der heller ikke, og man skal vel osse lige

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-05-14 15:47

- jensviggo, du trækker bare en dåseøl op når du ta'r et billede! det er ca. samme lyd... God weekend

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-05-14 16:11

Hov - jeg fulgte ikke rigtig med..................hvem giver øl.

Men et camera siger da ikke > pfist < som en øl, men næmere > chiksts < som en mariekiks.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-05-14 20:23

På min ? HTC går jeg ind i ´Kamera´ = og der er et ikon i hjørnet = som man så klikker på og alle indstillinger kommer frem - men om det så lige kan hjælpe dig? og på min skal man være rimelig hurtig med at reagere, ellers går skærmen tilbage til kamera igen:
http://www.gratisimage.dk/image-127D_536D1C31.jpg
http://www.gratisimage.dk/image-05E8_536D1C31.jpg

Ellers ville jeg prøve under indstillinger - kamera/ osv.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 10-05-14 09:11

Her er hvordan man slår lyd fra på en Galaxy S3, så kan du jo se om du kan slå din til,
måske menuen ligner din.

How to Silence the Annoying Camera Shutter Sound on Your Samsung Galaxy S3
http://techrival.blogspot.dk/2012/12/how-to-silence-annoying-camera-shutter.html

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 10-05-14 09:53

Har nu rodet med linket, men der er ikke muligheder i dette, ellers gode tip, leder videre....tak for linket

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 13-05-14 17:00

Har i dag taget et par billeder af haven, og pludselig var der shutterlyd, ikke den rigtige, men noget der ligner, hvor den er kommet fra aner jeg ikke, men har osse rodet så meget med den, at jeg måske ved et tilfælde eller uheld er kommet til at trykke på et eller andet, nu har jeg forsøgt at få lyden væk men forgæves, jeg ville jo gerne vide hvor man styrer det fra......hmmm

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 13-05-14 18:05

Mysteriet er løst, jeg sendte Samsung support spørgsmålet, og der kom promte svar. Der er ingen shutterlyd når den er i lydløs tilstand, alle andre er der shutterlyd på, som dog ikke kan reguleres på nogen måde.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 28-05-14 07:59

Tak for svaret Klaudi. Fandt løsningen efter at have kontaktet samsung support.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-05-14 18:35

velbekomme