/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
screenshot af mobilskærm
Fra : jensviggo
Vist : 327 gange
100 point
Dato : 08-05-14 15:50

Hvordan gør jeg det mon, har en Samsung Galaxy Fame GT-S6810p,
og hvordan finder jeg billedet

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 110 point
Dato : 08-05-14 16:08

Det lader til at du skal holde "power" og "volume ned" knapperne inde samtidig, i mere end et sekund. Billedet bliver sikkert lagt samme sted som alle de andre billeder.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 08-05-14 16:17

har fundet ud af det, det er powerknappen og startknappen samtidig, altså den store i midten i bunden, og ja billederne ligger som de skal, med en undermappe der hedder screenshot

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 08-05-14 16:56

Men kameraudløseren giver ingen lyd, hvordan får jeg den til det, det har intet med det andet spørgsmål at gøre men vil gerne have shutter sound på

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 09-05-14 06:55

Tak for svaret fun2. det var næsten rigtig.