/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Kodak Easyshare DX6490
Fra : Boxerpige101
Vist : 591 gange
200 point
Dato : 03-05-14 17:43

Jeg har et godt gammelt Kodak Easyshare DX6490, nu har jeg installeret Windows 8.1 på min computer, men kan ikke finde en driver så jeg stadig kan bruge docking stationen til kameraet, findes den ikke, eller hvor findes den?

Hvordan får jeg ellers billederne overført?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-05-14 18:06

Hvis du ikke kan finde en driver, så kan du jo tage kortet ud af kamera og så købe/bruge en kortlæser for at overføre billederne

F.eks. en som denne
http://www.proshop.dk/Hukommelseskort-adapter-og-kortlaeser/Belkin-Universal-Media-Reader-kortlaeser-2329406.html

Accepteret svar
Fra : ehawk

Modtaget 110 point
Dato : 03-05-14 18:36

Kodak har tilsyneladende ikke længere support på Easyshare DX6490.
I linket nedenfor kan du finde alternative løsninger til overførsel af billederne.
En kortlæser er formentlig den nemmeste løsning.

http://support.da.kodak.dk/app/answers/detail/a_id/33260/selected/true

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-05-14 19:17

Kameraet kan tilsluttes direkte uden at bruge dock, måske kan computeren bedre vise kameraet når den ikke er i dock, jeg har en gammel dx3500 den kan bruges sammen med min Windows 8.1 uden dock

Kommentar
Fra : Pivili

Dato : 04-05-14 01:00

det lader til der findes en driver prøv denne side http://www.solvusoft.com/da/update/drivere/digitalt-kamera/kodak/easyshare/dx6490/model-numbers/

håber det kan hælpe dig, elers søg på google efter "Kodak Easyshare DX6490 windows 8 driver"
da windows 8 og 8.1 er det samme i forhold til drivere

Kommentar
Fra : Pivili

Dato : 04-05-14 01:03
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-05-14 08:33

Citat
det lader til der findes en driver prøv denne side http://www.solvusoft.com/da/update/drivere/digitalt-kamera/kodak/easyshare/dx6490/model-numbers/

Denne ville jeg IKKE anbefale, det er et program (DriverDoc) som scanner pc og så kan du ellers registrere dig (købe det), for at bruge det!!!

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 04-05-14 13:52

Jeg har en BELKIN kortlæser.
Jeg har kort fra mange forskellige apparater, som jeg skal tappe, - og kortlæseren er for mig den ideelle løsning.
Køber du en sådan, - kan du også bruge den til kort fra dit evt. nyere apparat, og fra venner og families apparat.
God løsning.
Ammitz

Godkendelse af svar
Fra : Boxerpige101

Dato : 04-05-14 22:26

Tak for svaret ehawk.