/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Multibruger på Lenovo tablet
Fra : toyota34
Vist : 739 gange
100 point
Dato : 03-05-14 17:26

Hej, jeg har investeret i en Lenovo Idea 6000 med android 4.2. Hvordan konfigurerer man 2 brugere med hver sine apps, mail mm.
Har nogen af jer opskriften på dette?
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-05-14 18:01

Det kan man da ikke... (Efter min bedste overbevisning)

Kommentar
Fra : toyota34

Dato : 03-05-14 18:09

Ok, jeg troede det var det der hedder multiuser som alle har talt om at Android 4.2 skulle kunne Men du har muligvis ret og derfor kan jeg ikke umiddelbart finde nogen indstillinger på min tablet som omhandler dette.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-05-14 18:19

Sådan en har jeg også, og det tror jeg bestemt ikke den kan.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-05-14 18:21
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-05-14 20:02

Jeg har også sådan et dyr. Inde i indstillinger, kan jeg ikke finde den "user"

Citat:
To get started, open the Settings screen on your Android tablet and tap the Users option under the Device category. If you don’t see this option, your device isn’t running Android 4.2 or above

Men Lenovo s6000 skulle da være Android 4.2

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-05-14 22:35
Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-05-14 23:13

Citat
Men Lenovo s6000 skulle da være Android 4.2

Ja, de bruger den der hedder Android 4.2 Jellybean

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-05-14 23:40

Jeg har sat min til system opdatering 29 MB - det tog lang tid at hente! Og jeg er ikke sikker på hvad den så gør.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-05-14 09:16

Citat
Har nogen af jer opskriften på dette?

Om ikke andre, må de jo vide det hvor du har købet den!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-05-14 09:35

Til opfølgning på mit opdaterings forsøg.
Min Lenovo s6000f hentede ganske vist opdateringen........men så skete der ikke mere.
Efter lang tid klikkede jeg pause og så anuller hvorefter fortalte at de 29 MB blev slettet.
Altså ingen opdatering - og jeg tør ikke prøve igen.

Til Marken 84
Der er ikke mange af de forhandlere ( eks. Føtex hvor min er købt) som ved ret meget, om det indre, i det de sælger.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-05-14 19:57
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-05-14 20:18

Katekismus - der er bare ikke nogen bruger at finde i indstillinger.
Måske mangler der en app - men hvilken for der er en del app som snakker om multibruger.
Som jeg læser det.

Kommentar
Fra : toyota34

Dato : 10-05-14 07:05

Den mangler jeg så i givet fald også.