/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
XP Opdatering.
Fra : Mosebaek
Vist : 355 gange
200 point
Dato : 03-05-14 10:23

Windows XP SP3.
Citat
Windows fandt 1 opdatering

Hvad siger i til ovenstående ??
Er den ægte...ser på alle måder ægte ud. Eller er det en Nigerianer,der er så flink at ville opdatere min pc.
Mig bekendt stoppede Windows XP opdateringer 8. April. Een de har haft liggende i skuffen ???

M.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 03-05-14 10:33

Den er go' nok, det er en opdatering til IE8, så sig du bare OK til den!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-05-14 10:33

Øh...så først nu Molo`s tip. Bruger mest Firefox. Men er nødt til at have IE,som standardbrowser,da jeg bruger OE som mail prg.

Netbank m.m. klarer jeg på bærbar med Win 7.

M.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-05-14 10:52

Microsoft udsendte torsdag en yderst kritisk opdatering som de valgte også skulle dække XP, 1/3 af computere i verden har jo stadig XP..

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-05-14 12:56

Tak for svaret Klaudi...det gav ro i sindet.

God weekend!

M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-05-14 13:09

velbekomme og i lige måde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-14 13:42

NB:/BEMÆRK:

http://www.kandu.dk/tip22447.aspx
</MOLOKYLE>