/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Mobil Bredbånd
Fra : yearhouse
Vist : 420 gange
100 point
Dato : 03-05-14 07:55

hej venner.
Jeg har mobil bredbånd hos Telmore, og et problem:
Ca. éen gang om ugen lukker min forbindelse, og jeg kan ikke oprette forbindelse igen. Vinduet skriver "Ikke fundet".
Jeg er så nødt til at afinstallere softwaren, og installere på ny. Det har jeg efterhånden vænnet mig til, men ER der en løsning på problemet?

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 100 point
Dato : 03-05-14 09:09

Citat
ER der en løsning på problemet?

Ring til TELMORE

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-05-14 20:25

Kan du komme ind i routeren via en browser ( helst med kabel forbindelse )
Http://192.168.x.x hvor x er de tal du har stående et sted.
I routeren kan du give din Comp. en fast lokal IP - så er det muligt at den selv hopper på igen.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 05-05-14 07:13

Hej Eyvind

Jeg har ikke nogen router. Kun denne USB-pind. Hvis du mener jeg skal i forbindelse med noget externt, er jeg lost: Hvor skal jeg anbringe et kabel?

Mange hilsner
TOM

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-05-14 07:22

Det var noget vrøvl jeg skrev.
Sorry - jeg læste ikke spørgsmålet ordentligt.

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 20-05-14 06:10

Tak for svaret marken84.