/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tak til JegErHer
Fra : jakjoe
Vist : 323 gange
100 point
Dato : 02-05-14 15:09

Hej JegErHer

Jeg har ikke annulleret http://www.kandu.dk/Spg169623.aspx ,
men sådan ser det ud nu !

Tak for din hjælp som måske virker, men jeg har ikke fundet ud det.

Jeg er dog kommet så langt, at jeg har fundet en metode til at "fiske" de vigtigste ting fra den gamle PC. Bl.a. emailadresser, billeder, og andre gode dokumenter.

Med venlig hilsen
Jakjoe

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-05-14 23:33

Jeg kender ikke det backup system, men tænker at du måske kunne hente filerne, hvis du havde en computer med vista.
Så hvis du har en computer der kunne bruges til installation af vista - så kunne du måske låne en vista CD af en eller anden.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-05-14 01:34

Hej Eyvind.

Det her er for at sige tak til JegErHer.

Jeg har fundet det jeg ærgede mig mest over at miste.....
og så vil jeg ikke bruge mere energi på den sag.

Med venlig hilsen
Jakjoe

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-05-14 07:41

OK -