/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Joblisten forsvandt delvist
Fra : dova
Vist : 463 gange
500 point
Dato : 02-05-14 11:39

HJÆLP

Jeg forsøgte at lukke for en genstridig netside ved hjælp af joblisten.

Men da jeg sad og klikkede gentagne gange (måske lidt hidsigt) på "afslut job" og tænkte, "så LUK dog for S****" så skete der et eller andet.

Ruden med joblisten kom til at se ud som på billedet i linket herunder:
Væk var det røde kryds til at lukke med, væk var muligheden for at skifte til "processer, brugere, kapacitet" o.s.v. ligesom oplysninger nederst i rammen om CPU-forbrug o.s.v. også er væk.

Som om det man kan se på billedet i linket, bare lige er skåret ud af den rigtige ramme.

Hvordan får jeg joblisten tilbage til sit oprindelige udseende...

http://peecee.dk/upload/view/436832

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 510 point
Dato : 02-05-14 11:57

Mon det er dette problem?

http://www.youtube.com/watch?v=KAUSIYm9cAg

Du skal bare dobbeltklikke på området mellem menuerne og selve vinduet (..nederst)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-05-14 12:01

Ps. dova -> Hva' med dit (Svarer ikke) spørgsmål?

Fik du slettet 'Midlertidige Internet Filer'? Lukket og genstartet ..og hjalp det?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 02-05-14 12:13

YES det virkede

Tak for svaret molokyle.

Omkring det andet spørgsmål så kommer jeg til det lige om lidt..