/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Ipad vil ikke logge på hjemmenetværk
Fra : Qualiman
Vist : 766 gange
300 point
Dato : 28-04-14 21:59

Har en ipad air som gerne vil logge på alle netværk bortset fra mit hjemmenetværk

Min bærbare eller min smartphone logger uden besvær op på hjemmenetværket
jeg har forsøgt men selv om jeg er sikker på at jeg har den rigtige kode indtastet vil den bare ikke !

den finder mit netværk men vil ikke accepter koden ! som virker på de andre

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-04-14 22:09

Husk at lukke dit andet spørgsmål.

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 28-04-14 23:07

Tak det er gjort

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 150 point
Dato : 29-04-14 02:28

Det første kan den se dit netværk?
Hvilken type netværk er det 3,5 eller 5 hz?

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 11-05-14 15:31

Den kan se netværket og spørger om adgangskode - jeg indtaster og den svarer kunne ikke logge på

Det er den kode mit tv og min bærbare og min mobil bruger

Det er en udleveret router fra Tele post Grønland : Pace v5542

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 11-05-14 17:54

Jeg har også kørt en nulstil netværksindstillinger

den knalder stadig ikke på hjemmenetværk men hopper gerne på min android - arbejds netværk osv

Jeg ved godt at den lyder som om det er kodeordet men det er som skrevet tidligere samme kode som de andre bruger

Godkendelse af svar
Fra : Qualiman

Dato : 19-05-14 13:13

Tak for svaret rotw. du var den eneste der gik ind i spørgsmålet og dette er den bedste måde at lukke spørgsmålet - og så med den løsning der hjalp mig

Jeg fandt løsningen !

På side 1 i løsninger for IT står der

Sluk enheden
Træk elstikket ud
Tæl til 10 eller 20
sæt stikket i igen
tænd for enheden!

BINGO ipad'en hoppede direkte på nettet

Hvordan i hede hule H...... jeg kunne gå i så lang tid uden at prøve det mest simple fatter jeg ikke