/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Fart Pilot VW Caddy
Fra : boje1904
Vist : 229 gange
100 point
Dato : 28-04-14 07:52

Jeg har lige købt en brugt Caddy fra 2011 og vil gerne høre om nogen ved hvad der skal til at hardware for at installerer Fart Pilot.
Har set på nettet at der selvfølgelig skal en ny arm til blinklys men mange har en lille wire, hvor skal den bruges? Og skal der bruges mere Hardware?
Hvad med softwaren, hvilken parameter skal der stilles på i softwaren?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-04-14 09:16
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-04-14 09:17

Citat
Har set på nettet at der selvfølgelig skal en ny arm til blinklys

Hvorfor det?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 28-04-14 10:08

Wiren skal på gaswiren eller på gas pedalen. mener des også skal monteres en kontakt på bremse pedalen.
alimak