/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC Desire : Hvad kan der være i vejen
Fra : kipumi
Vist : 645 gange
100 point
Dato : 26-04-14 19:44

Min telefon opfører sig irriterende, den er arvet fra min søn, og har fungeret rigtigt godt hele tiden, nu er den begyndt at kan jeg sige "lukke ned". Pludselig mens jeg taler går det hele væk, og tilbage er den hvide skærm hvor der står HTC. Jeg kan hverken slukke den - eller gøre noget. Så piller jeg batteriet ud. Lader den køle af lidt ( synes den er meget varm, men det bliver den
måske ?? ) og sætter batteriet i. Tænder, og så kommer den de r hvide skærm igen med HTC - og så lukker den op, indtaster pinkode, og den er så klar - nogle gange flere dage/uger, andre gange kun til jeg taler i den næste gang. Jeg mener ikke, at det er sket, hvor den bare ligger for sig selv eller oplader. Når den er gået ud - kan jeg høre brummetonen, når nogen ringer, men naturligvis ikke gøre noget, da der ingen funktioner er på skærmen, andet en hvid skærm med HTC logo. Hvad kan der være i vejen

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 26-04-14 20:26

Den er ved at afgå til de evige telefonmarker - køb en ny...

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 27-04-14 12:53

eller har den fået en app der er en fejl i. men hvilken??
det nemmeste er at resette til fabriks setup.
eller fjern app en efter en.
hilsen Steen

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 27-04-14 14:19
Godkendelse af svar
Fra : kipumi

Dato : 01-05-14 10:24

Tak for svaret katekismus. Jeg har prøve de to første ting - og p.t. ser det ud til at telfonen igen fungerer normalt. Jeg har gemt det sidste link min pc skrivebord, så er det nemt a t gå til, hvis jeg får problemet igen, og skal hjælpes videre via chat. Det er dejligt, at nogle kan hjælpe, for jeg prøver selvfølgelig Google først - men finder ikke altid de vises sten