/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 8.2 flimrer igen...
Fra : axelbjarne
Vist : 581 gange
100 point
Dato : 26-04-14 14:14

Det hjalp på min e-mail, at Driveren blev opdateret til skærmkortet. Men nu har mit modem været stået af, og så kom der flimmer for alle pengene, mit modem er et Technicolor TG-788 fra Telenor...så jeg må fastholde at min internetforbindelse er dårlig. Har lavet et recet på modemet, så nu virker forbindelsen....Så der må åbenbart være mere, som ikke virker som det skal...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 26-04-14 14:16

Nu bliver min e-mail sort/hvid - sort/hvid indtil den holder op igen...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 26-04-14 14:21

Hvad med mit modem skal jeg ikke kun se det i Enhedshåndtering

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 26-04-14 14:26

Under denne PC, har jeg et stk. harware, som hedder:

Media Access TG788 v2

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-04-14 17:46

Citat
Hvad med mit modem skal jeg ikke kun se det i Enhedshåndtering
hvad med at fortælle hvilken slags modem du skriver om? Er en "almindelig" internetforbindelse med kabel eller er der tale om en modem med SIM kort i?
Kabel forbindelse og WIFI forbindelse er vist i Enhedshåndtering under Netværkskort, jeg er usikker på hvordan en dims med SIM kort vises i Enhedshåndtering
Citat
Windows 8.2 flimrer igen
Microsoft er slet ikke kommet til 8.2 endnu og det er sikkert ikke Windows 8.1 update 2 som flimrer, det er måske din skærm - eller

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 26-04-14 18:05

Det er en DSL forbindelse på 30/5 og det har virket upåklageligt i 10 år. Modem med inkl. trådløs (wifi) router, hvor jeg har fået slettet den trådløse router, så det kører udelukkende på kabel.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 26-04-14 18:13

Det har da ikke noget at gøre med grafikkortet at du har fået andet modem, der må da være noget andet galt! (Jeg gætter bare)

Prøv at fjerne grafikdriver fra enhedshåndtering, højreklik og vælg fjern og så genstart pc, så burde den finde driver igen... og forhåbentlig virker det igen (Endnu et gæt)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-04-14 18:51

Har du sat skærmen rigtigt

Der skal være en driver til både skærm og skærmkort som kan ses i enhedshåndtering

Du skal nok lige have det flimmer væk inden du leger med modem/router

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 27-04-14 00:05

Jeg vil stadig fastholde at dit modem ikke kan forstyrrer din skærm, eller ændre farver på den.
FLYT DIN MASKINE TIL ET STED DU KAN KOMME PÅ EN ANDEN INTERNET FORBINDELSE!!!!!!!!!
Det er den eneste sikre måde at finde ud af om det er dit internet der driller.
1. Hvordan kører din maskine med alt andet uden at du bruger internettet, med netkablet i??
2. Hvordan kører din maskine med alt andet uden at du bruger internettet, med netkablet ude??
3. Hvordan kører din maskine med alt andet og når du bruger internettet, med netkablet i??

Et kaput netstik i maskinen, kan muligvis påvirke bundkortet så det forstyrrer skærmsignalet, men det er nu meget usansynligt.

Har du forsøgt med et andet kabel?

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 28-04-14 03:56

Alle stik og kabler er afprøvet. Men Telenor har haft store problemer over hele landet. Problemerne er først opstået efter jeg opgradere fra 20/2 til 30/5. Så er det lige at overbevise, at Telenor har fejlen. Uanset, at de ikke kan finde den.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 28-04-14 04:01

PC'en finder alle driverne igen, når jeg har deaktiveret skærmkort etc. Det er fra Telenor, som har skabt alle problemerne...

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 28-04-14 04:02

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-04-14 17:00

velbekomme, det lyder altså mystisk at skærm skulle blinke fodi du får sat hastigheden op på bredbånd