/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Stå på hænder
Fra : linelli
Vist : 225 gange
10 point
Dato : 23-04-14 20:07

Hej

Er der nogle der kan hjælpe mig med hvordan jeg lære at stå på hænder.

Har i nogle link, videoer eller en anden måde jeg kan lære det på.

Jeg har nemt nok ved at stå op af en væg, når jeg først er oppe, og jeg vil bare gerne kunne stå op af en væg.

Men det store spørgsmål er, hvordan kommer jeg op og stå, jeg kan ikke svinge mine ben op.

Heller ikke op ad vægen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-04-14 20:17

Stop nu med alle dine tåbelige spørgsmål...

Statistik
Spørgsmål
- Ubesvarede   6
- Besvarede    1
- Annullerede   5
- Slettede    0
Ialt    12