/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Adobe Photoshop Element
Fra : Sandvad261
Vist : 595 gange
50 point
Dato : 22-04-14 18:11

Jeg har et efterhånden gammelt program af ovenstående og naturligvis til MAC, jeg mener at det er en ver. 6.
Når jeg vil lægge den ind på min MAC hvor jeg kører Snow leopard, så går det faktisk ret godt med at indstalere programmet, men det går galt der hvor jeg så har indtastet brugernavn og adgangskode, det vil programmet ikke gå med til, er det fordi at det er for gammelt???
Et nyt photoshop program koster jo en hel bondegård, så hvad skal man så vælge ???

Hej

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-04-14 19:10

Gå ind på siden her og find et gratisprogram

http://www.oldversion.com/windows/software/graphics/

Eller find og download det program der hedder GIMP
Det kan stort set det samme som Adobe Photoshop Elements

Accepteret svar
Fra : kj

Modtaget 25 point
Dato : 23-04-14 09:51

Det tyder da mest på at du taster forkert, eller det ikke vil acceptere styresystemet eller bundkort(MAC) Du ville f.eks, heller ikke kunne køre det under WIN 7.

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 23-04-14 10:18

Hej kj
Jeg har prøvet flere gange at indstalere programmet og været særlig opmærksom på netop at få skrevet brugernavn og koden rigtigt ind, men med det sædvanlige dårlige resultat til følge det vil bare ikke køre.
Jeg har før brugt det på denne her MAC, her har jeg snow lion liggende, og det har den kørt på før.
Nej jeg er helt klar over at jeg ikke kan køre programmet på en WIN 7 det er jo en PC min er en MAC og Photoshop programmet er ikke en ver. 6 som jeg som overskrift fik skrevet men en ver. 4.0

Hej

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-04-14 20:29

Kan det være fordi du er på nettet?

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 27-06-14 18:45

Tak for svaret kj.
Du gav mig sådan set ideen til at gå en hel anden vej.
Og det blev til at jeg formaterede HD på min MAC, og delte den op i to,
På den ene del lagde jeg så Snow Leopard ind og så mit Adobe tegneprogram, på den anden HD lagde jeg så mit nye styresystem ind den hedder vist Maverick, så nu kører det.

Hej