/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Dynamic Drive
Fra : jensviggo
Vist : 536 gange
20 point
Dato : 13-06-03 22:55

Jeg har med stor held flere gange anvendt f.eks. tekstanimationer fra Dynamic Drive, f.eks. In-your-face message greeting, på http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex10/expandtext.htm
selv om jeg gør som der står sker der ikke en skid, jeg prøver at sætte den ind i en mail.
Bruger outlook 6 w98..................hjælp, det må være noget med indstillingen i outlook.

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 13-06-03 23:06

Må desværre sige at det nok er pga. at det er i en mail, at det ikke kan lade sig gøre!

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 14-06-03 21:06

Tak for svaret, men den køber jeg ikke, har prøvet det på en pc, der virkede det fint