/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er du heldig
Fra : mig-selv
Vist : 519 gange
10 point
Dato : 19-04-14 18:18

https://www.youtube.com/watch?v=r4imaOrkqtg
5:40 dér savner jeg altså lige:
http://www.posterland.dk/product/wonderful-copenhagen-andemor-viggo-vagnby/14315
Og så til noget helt andet = fede klip, men hader hans tætkørsel.. mon den gik i DK?
https://www.youtube.com/watch?v=rYQv0JUxmvo

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-04-14 20:07

Må da nok lige sige at der bliver holdt hånden over mange i dette klip!
Shit de er heldige

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 19-04-14 20:20

mig-selv, måske skulle du prøve at få et liv? I stedet for at sidde og bruge tid på at se kedsommelige og ligegyldige film på youtube. Så slap vi andre også for at skulle se de klip du, af uvisse årsager, lige synes at du vil dele med os andre.

For at svare på spørgsmålet: Nej, jeg er ikke heldig.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 19-04-14 21:24

Citat
Så slap vi andre også for at skulle se de klip

Man bestemmer jo selv, om man vil klikke på linkene.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 10 point
Dato : 20-04-14 22:59

Jeg stiller mig altid op på en stige, for så er det nemmere, at blive forarget over naboen og hans kone, som render rundt uden tøj på. Vores hæk er nemlig alt for tæt, så man ikke kan se igennem.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 20-04-14 23:11

Citat
Jeg stiller mig altid op på en stige, for så er det nemmere, at blive forarget over naboen og hans kone, som render rundt uden tøj på. Vores hæk er nemlig alt for tæt, så man ikke kan se igennem.
[Hahahahaha]

Lidt nysgerrig har man vel lov at være.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-04-14 08:40

Citat
, måske skulle du prøve at få et liv?

Tja, du bruger så tiden her, mens jeg ser lige gyldige klip = kan ikke rigtig se forskellen.
Måske jeg lærer lidt mens jeg surfer på nettet, eller bare får et godt grin engang imellem

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 21-04-14 18:44

Den scorede lige ********** ud af 5 mulige - på min tabel.

Kender selv den ´tanke´ du skriver om, bare omvendt,
GODT man kan bevise sine ´påstande´ i retten og få penge igen - for både det ene og andet.

Men JO, der er heldige mennesker i denne Verden af ufred og andet godt.
Danmark er ikke langt bagefter, når det gælder ´skide´ hensynsløse billister/ og mennesker der skal ´lige´ frem i køen en fredag nede i Brugsen, men Rusland tager i mine øjne ABSOLUT første pladsen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-04-14 19:58

Allerførst må jeg vel lige svare på spørgsmålet nu hvor jeg har fået alle de dejlige påænger.

Svaret er så absolut............. JA jeg er vist heldig.

En gang hvor jeg skulle bevise, at en NSU supermax sagtens kunne suse rundt på villavejene selvom den var stor. Ikke min egen cykel.
Men desværre var der en folkevogn, som ikke overholdt sin vigepligt, med det resultat, at jeg fløj henover boblen med ca. 80 og landede med et flot forlæns rullefald.
Jo jeg er vist heldig.

Troldepige
På vores lille vej har vi aftalt, at være nysgerrige, og derfor kigger vi ind til hinanden.