/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hjælp søges til to problemer på bærbar
Fra : swarn
Vist : 433 gange
300 point
Dato : 18-04-14 16:25

Jeg har en bærbar PC Packard Bell hvor jeg ikke kan bruge nummertaster ude til højre, og jeg kan godt marker en tekst med musen så det bliver blåt men jeg kan ikke højre klikke på musen og sige kopi og så sætte det ind et andet sted.
Hilsen Hans

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-04-14 16:53

1. Dette kan muligvis være pga "num lock". Se om du ved en fejl er kommet til at slå dette fra/til på dit tastatur.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-04-14 17:00

2. Har du prøvet tastatur genvejen til at kopiere? Du behøver ikke bruge musen. Ctrl + c

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 18-04-14 17:00

Til katekismus
Det var lige det der var galt, man er jo en sommetider.
Hilsen Hans

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 18-04-14 17:04

(2. Har du prøvet tastatur genvejen til at kopiere? Du behøver ikke bruge musen. Ctrl + c)

Det virker heller ikke

Hilsen Hans

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 310 point
Dato : 18-04-14 17:08

Hvor ser du problemet med copy paste. Er det alle steder?
Har du prøvet simpel test i notepad / word?

Prøver du at kopiere fra en side / pdf som er beskyttet?

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 18-04-14 17:30

1.Det er alle steder.
2.Ja det har jeg, og det virker ikke.
3.Nej.
Jeg ved ikke om det er musen der er noget galt med for jeg kan godt gøre teksten blåt, men kan ikke bruge højre musetast har jeg lige fundet ud af

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 18-04-14 17:45

Tak for svaret katekismus.
Det er MUSEN den er gal med har jeg fundet ud af,så det må blive en ny,men det er jo ikke den store
udgift
Hilsen Hans